Nabídka práce
Asistent/ka
Místo výkonu: ProstějovUrčeno pro: nezdravotnické profese
Hledáme flexibilní, komunikativní a zkušenou asistentku (asistenta) pro vedení společnosti AGEL a.s., která se těší z rozmanité práce, ale problém jí nedělá ani každodenní běžná agenda.
Pokud máte alespoň dva roky zkušeností na dané/obdobné pozici, nevadí Vám cestování, jste pečliví, zodpovědní a hledáte zajímavou práci, pak čtěte dále.
Být asistentkou, resp. pravou rukou vedení společnosti, může být velice rozmanitou a zajímavou prací, a v oboru zdravotnictví ještě zajímavější. Dozvíte se spoustu nových informací, poznáte fungování zdravotnictví a naučíte se spoustu nových věcí.
Koho si na téhle pozici představujeme?
- Jste energická, komunikativní osoba s diplomatickým vystupováním,
- jste vysoce flexibilní - nedělá Vám problém přizpůsobit se nečekaným situacím,
- rádi cestujete a nevadí Vám příp. za prací dojíždět,
- zvládáte time management,
- umíte zorganizovat sebe i ostatní,
- zadané úkoly plníte v termínu a správně,
- nebojíte se zeptat, když si s něčím nevíte rady,
- zvládáte pracovat samostatně, ale ani týmovost Vám není cizí,
- jste loajální, pečliví, diskrétní, zodpovědní... je pro nás důležité vědět, že se na Vás můžeme stoprocentně spolehnout.
Na této pozici Vás čeká:
- příprava podkladů, reportů a prezentací,
- zpracovávání získaných informací dle požadavků Vaší nadřízené,
- telefonická / e-mailová komunikace se zaměstnanci, vedením, ale i s externími partnery,
- sjednávání schůzek a vedení kalendáře Vaší nadřízené,
- účast na jednáních a zasedáních,
- cestování po ČR a SK,
- plnění dalších pracovních záležitostí na základě požadavku vedení - budete zkrátka pravou rukou našeho vedení.
Je pro nás důležité, abyste měli:
- minimálně 2 roky praxi na dané či obdobné pozici,
- vynikající znalost MS Office - MS Excel, Word, PPT, Outlook,
- ŘP sk. B - aktivní řidič,
- proaktivní a zodpovědný přístup k práci a úkolům,
- chuť se neustále vzdělávat,
- češtinu, resp. gramatiku na výborné úrovni,
- angličtinu na komunikativní úrovni,
- ... a pokud zaválíte se španělštinou, bude to Vaše veliká výhoda 🙂
Na co se můžete těšit?
- Práci na hlavní pracovní poměr,
- rozvoj znalostí a zkušeností,
- podporu při vzdělávání se - v případě potřeby možnost účastnit se odborných seminářů/školení,
- fajn kolegy a kolegyně, ale i na milou nadřízenou.
Příklad benefitů, kterými Vám můžeme udělat radost:
- 5 týdnů dovolené,
- 3 dny pracovního volna navíc (po roce v zaměstnání),
- stravenky v hodnotě 150 Kč/den,
- příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění (po roce v zaměstnání),
- notebook a mobil jsou samozřejmostí,
- spoustu benefitů v rámci našeho benefitního programu skupiny AGEL - např. Cafeteria, příspěvek na MULTISPORT kartu, vitamínové a/nebo kosmetické balíčky dle Vašeho výběru do určité hodnoty zdarma, slevy na firemní výrobky a služby, dovolené, slevy u výrobců spotřebního zboží a mnoho dalšího.
Nástup:
- 01.08.2024
Místo výkonu práce:
- Česká republika
- zázemí kanceláře v Prostějově