Logo

Skupina AGEL je nejúspěšnějším poskytovatelem zdravotní péče
ve střední Evropě.

Kariéra

Nabídka práce

Asistent/ka

Místo výkonu: Prostějov
Určeno pro: nezdravotnické profese

Hledáme flexibilní, komunikativní a zkušenou asistentku (asistenta) pro vedení společnosti AGEL a.s., která se těší z rozmanité práce, ale problém jí nedělá ani každodenní běžná agenda.

Pokud máte alespoň dva roky zkušeností na dané/obdobné pozici, nevadí Vám cestování, jste pečliví, zodpovědní a hledáte zajímavou práci, pak čtěte dále.

Být asistentkou, resp. pravou rukou vedení společnosti, může být velice rozmanitou a zajímavou prací, a v oboru zdravotnictví ještě zajímavější. Dozvíte se spoustu nových informací, poznáte fungování zdravotnictví a naučíte se spoustu nových věcí.

Koho si na téhle pozici představujeme?

  • Jste energická, komunikativní osoba s diplomatickým vystupováním,
  • jste vysoce flexibilní - nedělá Vám problém přizpůsobit se nečekaným situacím,
  • rádi cestujete a nevadí Vám příp. za prací dojíždět,
  • zvládáte time management,
  • umíte zorganizovat sebe i ostatní,
  • zadané úkoly plníte v termínu a správně,
  • nebojíte se zeptat, když si s něčím nevíte rady,
  • zvládáte pracovat samostatně, ale ani týmovost Vám není cizí,
  • jste loajální, pečliví, diskrétní, zodpovědní... je pro nás důležité vědět, že se na Vás můžeme stoprocentně spolehnout.

Na této pozici Vás čeká:

  • příprava podkladů, reportů a prezentací,
  • zpracovávání získaných informací dle požadavků Vaší nadřízené,
  • telefonická / e-mailová komunikace se zaměstnanci, vedením, ale i s externími partnery,
  • sjednávání schůzek a vedení kalendáře Vaší nadřízené,
  • účast na jednáních a zasedáních,
  • cestování po ČR a SK,
  • plnění dalších pracovních záležitostí na základě požadavku vedení - budete zkrátka pravou rukou našeho vedení.

Je pro nás důležité, abyste měli:

  • minimálně 2 roky praxi na dané či obdobné pozici,
  • vynikající znalost MS Office - MS Excel, Word, PPT, Outlook,
  • ŘP sk. B - aktivní řidič,
  • proaktivní a zodpovědný přístup k práci a úkolům,
  • chuť se neustále vzdělávat,
  • češtinu, resp. gramatiku na výborné úrovni,
  • angličtinu na komunikativní úrovni,
  • ... a pokud zaválíte se španělštinou, bude to Vaše veliká výhoda 🙂

Na co se můžete těšit?

  • Práci na hlavní pracovní poměr,
  • rozvoj znalostí a zkušeností,
  • podporu při vzdělávání se - v případě potřeby možnost účastnit se odborných seminářů/školení,
  • fajn kolegy a kolegyně, ale i na milou nadřízenou.

Příklad benefitů, kterými Vám můžeme udělat radost:

  • 5 týdnů dovolené,
  • 3 dny pracovního volna navíc (po roce v zaměstnání),
  • stravenky v hodnotě 150 Kč/den,
  • příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění (po roce v zaměstnání),
  • notebook a mobil jsou samozřejmostí,
  • spoustu benefitů v rámci našeho benefitního programu skupiny AGEL - např. Cafeteria, příspěvek na MULTISPORT kartu, vitamínové a/nebo kosmetické balíčky dle Vašeho výběru do určité hodnoty zdarma, slevy na firemní výrobky a služby, dovolené, slevy u výrobců spotřebního zboží a mnoho dalšího.

Nástup:

  • 01.08.2024

Místo výkonu práce:

  • Česká republika
  • zázemí kanceláře v Prostějově

Máte zájem? Vyplňte prosím formulář...


zpět na seznam nabídek