Logo

Skupina AGEL je nejúspěšnějším poskytovatelem zdravotní péče
ve střední Evropě.

Kariéra

Nabídka práce

Metodik / Compliance Officer

Místo výkonu: Praha
Určeno pro: nezdravotnické profese

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Metodik / Compliance Officer / příslušná osoba dle zákona č. 171/2023 Sb. o ochraně oznamovatelů.

Na pozici Compliance officer bude Vaším úkolem zejména:

  • zajistit jednotný systém zpracování, evidenci, dohled nad zavedením a seznámením všech Zaměstnanců s Vnitřními předpisy upravující oblast Criminal Compliance Programu (dále jen „CCP“);
  • podílet se na vytváření závazných pravidel v oblasti přípravy a vydávání vnitřních předpisů a v oblasti Criminal Compliance u společností Skupiny AGEL;
  • správa a údržba evidence a přehledu vnitřních předpisů v elektronickém systému společnosti AGEL a.s.

Na pozici Metodik bude Vaším úkolem zejména:

  • kontrola dodržování Skupinových předpisů, Vnitřních předpisů a dalších pravidel v oblasti Compliance;
  • metodické vedení, proškolení a kontrola Zaměstnanců společností Skupiny AGEL CZ pověřené výkonem činností souvisejících s oblastí Compliance a v oblasti prevence proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu a nově také dle Zákona o ochraně oznamovatelů (dále jen „ZOO“);
  • metodické vedení pověřené příslušných osoby v dceřiných společnostech Skupiny AGEL CZ;
  • v rámci prevence proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu plnění v souladu s příslušnými Právními předpisy úkoly kontaktní osoby;
  • kontrola zavádění a dodržování vnitřních předpisů na základě tzv. TOP Standardu vycházejícího z mateřské společnosti, seznamování zaměstnanců samotné společnosti s vydanými TOP Standardy a všemi vydanými VP; aktualizace VP;
  • vyvěšování/zveřejňování VP vybraným dceřiným společnostem, kde vykonává činnost metodik;
  • předkládání návrhů na opatření k odstranění nedostatků zjištěných na základě nahlášených incidentů nebo kontrol;
  • kompletace Organizačního řádu společnosti AGEL a.s. a revize Organizačních řádů dceřiných společností před tím, než jsou předkládány ke schválení dotyčným dozorčím radám;
  • spolupráce se zpracovateli/garanty při vydávání nových VP, resp. pravidelných revizích;
  • provádění veškeré správy související se stanoveným portálem (na sharepointu) a telefonickým číslem pro oznamování skutečností v korelaci zákona č. 171/2023 Sb., o ochraně oznamovatelů.

Jako příslušná osoba dle zákona č. 171/2023 Sb. budete:

  • plnit úlohy této osoby u určených dceřiných společností Skupiny AGEL, které nemají vlastní administrativní správu a tyto činnosti zabezpečuje AGEL a.s.;
  • přijímat a posuzovat důvodnosti oznámení podaného oznámení;
  • navrhovat Statutárnímu orgánu příslušné společnosti Skupiny AGEL opatření k nápravě nebo předejití protiprávnímu stavu v návaznosti na podané oznámení, ledaže by tímto postupem mohlo dojít k prozrazení totožnosti oznamovatele nebo osoby podle § 4 odst. 2 písm. a) až h) ZOO;
  • zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, o kterých jste se dozvěděli při výkonu své činnosti podle, a to i po ukončení výkonu této činnosti, pokud ZOO nestanoví jinak

Kvalifikační požadavky:

  • praxe v oboru min. 3 roky,
  • SŠ/VŠ vzdělání (zaměření na oblast právní, IT, compliance či risk management),
  • PC znalosti – odborné dovednosti a práce na SharePointu, v elektronických databázích, manažerských programech, zpracování externích přehledů a prezentaci v PPT,
  • ŘP sk. B – aktivní řidič,
  • znalost angličtiny na základní úrovni,
  • bezúhonnost.

Odborné znalosti a dovednosti, které od kandidáta požadujeme:

  • Znalost pravidel legislativního procesu, přípravy a vydávání vnitřních předpisů.
  • Znalost právních předpisů a norem vztahujících se k problematice ochrany osobních údajů, Criminal Compliance, krizového řízení a opatření proti praní špinavých peněz a financování terorismu.
  • Znalost zákona č. 171/2023 Sb. o ochraně oznamovatelů, AML.
  • Orientace v problematice ochrany osobních údajů, spisové služby a řízení rizik.

Osobnostní předpoklady:

  • samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita, proaktivní a systematický přístup,
  • efektivní komunikace, prezentační schopnosti,
  • odolnost vůči stresu,
  • týmová spolupráce,
  • dodržování standardů a stanovených termínů pro realizaci zadaných úkolů.

Nabízíme:

  • práci na plný úvazek,
  • 25 dnů dovolené + 3 dny pracovního volna navíc (po roce v zaměstnání),
  • příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění (po roce v zaměstnání),
  • stravenková karta,
  • možnost odborného vzdělávání,
  • částečně dotovanou MULTISPORT kartu,
  • Cafeteria,
  • rekondiční pobyty, slevy a mnoho dalších výhod.

Místo výkonu práce:

  • Praha / Prostějov / Ostrava - pracoviště budete mít na jedné z našich centrál, která bude nejblíže Vašemu bydlišti

Nástup:

  • ihned, popř. dle Vašich možností

Máte zájem? Vyplňte prosím formulář...


zpět na seznam nabídek